Zamieszczone przez Kicer
[O1] silniczki regulacji ręcznej
Zwiń
X
-
Sposobów na przeróbkę jest kilka. Główka od manualnego silniczka regulacji jest mniejsza i szyjka jest chyba krótsza. Kiedyś zgłębiałem temat, to wyczytałem, że:
1. można oblepić czymś główkę (ktoś polecał chyba poxipol) i tym ją powiększyć.
2. można też (jeśli masz) obciąć główkę z szyjką od silniczka krokowego (ori ksenonowego) i później podmienić ją z główką silniczka manualnego (obciąć w manualnym główkę i wkleić szyjkę z główką krokowego).
3. można też obciąć główkę zwykłego silniczka, nagwintować szyjkę i zastosować śrubę z nakrętkami tak, jak zrobił kolega z forum w OII
Silniczki (jak pewnie zauważyłeś) różnią się też kształtem, ale z tym jak i podłączeniem niech może wypowiedzą się osoby, które montowały u siebie. Przy okazji i ja sie dowiem :wink:
Sam tego nie robiłem, ale mam nadzieję, że coś tam pomogłem :wink:
Komentarz
-
-
znalezione na forum vw.
Jeśli chcemy żeby działała ręczna regulacja lamp z kabiny za pomocą standardowego regulatora to musimy dodatkowo przerobić instalację w lampach.
W tym celu należy zdjąć tylne osłony w lampach, odciąć cienki czarny kabelek (idący od silniczka regulacji do przetwornicy - control silniczka regulacji lamp) i wpiąć go w 11 pin 12-pinowej kostki lampy.
Pozostałe dwa cienkie kabelki silniczka regulacji to jego zasilanie (cienki czarny => +12V, cienki brązowy => -12V).
czy ktos próbował tak robić??czy w octaviach bedzie tak samo.??
Komentarz
-
Komentarz